دلیجان ، بلوار فهمیده

ثبت پروژه
ثبت پروژه

خرید اینترنتی ایزوگام

خرید اینترنتی ایزوگام ؛ یکی از مهم ترین اقداماتی که در هنگام ساخت ساختمان باید به آن توجه داشته باشید ، عایق سازی درست و اصولی دیوار و کف هاست تا به مرور زمان ، آب و رطوبت به آن ها نفوذ نکرده و باعث آسیب به ساختمان نشود . ایزوگام ها یکی از روش….

خرید اینترنتی ایزوگام ؛ یکی از مهم ترین اقداماتی که در هنگام ساخت ساختمان باید به آن توجه داشته باشید ، عایق سازی درست و اصولی دیوار و کف هاست تا به مرور زمان ، آب و رطوبت به آن ها نفوذ نکرده و باعث آسیب به ساختمان نشود .

ایزوگام ها یکی از روش های بسیار رواج یافته در سال های اخیر برای عایق بندی ساختمان است که توانسته است رضایت قشر عظیمی از شرکت های ساختمان سازی و افراد دیگر را جلب کند

این محصولات برای عایق سازی مکان های مختلفی مثل : دیوارها، بام و کف ساختمان‌ها و همچنین عایق کردن پی‌ها ، یا در تونل ها ، کانال های آب ، پل ها ، یا در کارخانه جات برای انتقال مواد شیمیایی و… کاربرد دارند .

استفاده از ایزوگام مزایای زیادی دارد که همین مزایا باعث شده است رفته رفته محبوبیت بیشتری در ساختمان سازی و عایق سازی پیدا کند .

رول های از پیش آماده شده ی ایزوگام موجب جابه جایی و حمل و نقل آسان آن شده و به دلیل نصب آسان ، در وقت  زمان صرفه جویی میشود . ایزوگام ها قیمت بسیار مناسبی دارند و عمربالای آن ها موجب میشود تا سال های زیادی از عایق و ضد آب بودن ساختمان خود خیالتان راحت باشد .  .

ایزوگام لایه های از پیش آماده شده ای است که از قیر و الیاف متنوعی ساخته میشود . اگر کمی سن و سال دار باشید صد در صد صحنه هایی از عایق سازی سقف خانه ها را یادتان باشد .

همانطور که به خاطر دارید در گذشته بصورت سنتی عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ ها با آسفالت و قیرگونی انجام میشد. ‌اما با پیدایش عایق‌ های رطوبتی و مزیت‌ های این نوع عایق‌ ها ، روش های سنتی به تدریج جای خود را به روش های مدرن دادند.

که قیر های جامد را به سختی با حرارات و آتش به صورت مایع آماده میکردند و به وسیله ی الیاف و گونی های مخصوصی به سقف میچسباندند و به اصطلاح کار قیر و گونی را انجام میدادند .

با وجود ایزوگام های آماده در حالت رول ، که به راحتی با مشعل هایی کوچک به سطح میچسبند ، کار را ساده کرده اند . بسیار سبک هستند و به راحتی میتوان آن ها را جا به جا کرد . از طرفی دردسر کار کمتر شده و زمان انجام کار سرعت بیشتری میگیرد .

این لایه های از پیش ساخته شده را میتوان از روش های مختلفی تهیه کرد اما بهترین راه خرید اینترنتی ایزوگام است که در ادامه به خوبی در این باره توضیح میدهیم  . به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ما در بوم شش تماس بگیرید .

قیمت ایزوگام طرح دار دیجی کالا

ایزوگام پوششی از یک یا چند لایه است و به صوررت لایه های آماده تولید و در بازار عرضه میشوند .

که برای عایق کاری سطوح در برابر نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود. ترکیبات ایزوگام اغلب حاوی قیر و الیاف مصنوعی هستند که به صورت حرارتی به سطوح بتن متصل می شوند.

با وجود اینترنت ، این روزها خرید کار بسیار ساده ای شده است . چرا که با چند کلیک ساده ، از روی مبل خانه ی خودتان میتوانید محصولات مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید . کمتر کسی است که این روزها با فضای مجازی و سایت های اینترنتی سر و کار نداشته باشد .

اینترنت بسیاری از کار ها را ساده کرده است و در وقت و زمان افراد به خوبی صرفه جویی میکند . یکی از معتبر ترین و معروف ترین سایت های ایرانی که میتوانید برای خرید محصولات عایق بندی ساختمان به آن مراجعه داشته باشید دیجی کالاست .

قیمت ایزوگام طرح دار دیجی کالا یا ایزوگام های طرح دار ، به صورت دقیق از نمایندگی و فروشگاه های مختلف در سایت دیجی کالا درج شده است و هر کسی میتواند با توجه به بودجه ی خود ، نیاز های خود ، و نوع ایزوگام درخواستی ، محصول انتخاب شده ی خود را سفارش دا ده و تهیه کند .

ایزوگام ارزان

فراموش نکنید که سطح مورد نظری که میخواهید عایق سازی را انجام دهید ، قبل از عایق کاری باید صاف باشد و یک لایه ی پیوسته داشته باشد . قبل از پرایمرزنی و آغاز عملیات عایق‌ کاری لزوماً باید سطح کار تمیز، خشک و عاری از هر گونه گرد و غبار و رطوبت باشد. در نهایت با عملیات پرایمرزنی، سطح کار آمادۀ عایق‌کاری خواهد شد.

گاهی ممکن است به دلیل صرفه جویی در هزینه ها بخواهید به سراغ ایزوگام ارزان و افراد غیر متخصص بروید . اما این کار ، کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت کافی دارد .

شاید با خود فکر کنید ایزوگام را تهیه کنید و خودتان عملیات عایق سازی را انجام دهید به صرفه تر خواهد بود . اما هزینه ی ایزوگام به همراه نصب آن چندان قیمت بالایی نخواهد بود . میتوانید با مشاوره با کارشناسان ما از قمیت ها مطلع شوید.

این لایه های آماده مزایای بسیار زیادی دارند و همین دلایل محبوبیت ایزوگام را روز به روز افزایش میدهند .

از  ویژگی ‌‌های ایزوگام ها می ‌توان به توانایی تحمل برودت و انعطاف ‌پذیری بسیار عالی در سرما ، خواص مکانیکی و مقاومت کششی قابل توجه و چسبندگی عالی به انواع مصالح ساختمانی اشاره کرد. از این رو تفاوت کیفی این محصول نسبت به ایزوگام های ارزان قیمت بازار بسیار بیشتر است.

مرکز فروش ایزوگام

عایق های ضد آب و ضد رطوبت که با نام تجاری ایزوگام ، در بازار موجود هستند ، از چند لایه ی متفاوت ساخته میشوند تا بتوانند تا حد امکان از ورود آب به پشت سطح مورد نظر جلوگیری کنند . لایه ی نهایی ، قیر اصلاح شده ، لایه های تقویت کننده که ممکن است از شیشه یا پلی استر باشند و یا غشای تقویتی فیلم پلی اتیلن ، لایه های تشکیل دهنده ی ایزوگام هستند .

وقتی به مرکز فروش ایزوگام مراجعه میکنید و قصد خرید این محصول را دارید باید نکات زیادی را در نظر گرفته و متناسب با شرایط نوع محصول را انتخاب کنید  .

یکی از مهم تری این موارد شرایط آب و هوایی منطقه ای است که ساختمان در آن ساخته میشود . به ویژه وقتی قرار است سقف ساختمان عایق بندی شود .

معمولا عایق های رطوبتی بر اساس آب و هوای منطقه در دسته های مختلفی قرار میگیرند . برای مثال ایزوگام هایی که در مناطق سردسیر استفاده میشوند ، باید حدقل تا دمای منفی 15 درجه سانتی گراد انعطاف پذیری داشته باشند . در مناطق معتدل نوع c تا حدقل دمای منفی 5 درجه سانتی گراد ، مناطق معتدل نوع h که باید تا دمای صفر درجه سانتی گراد قابلیت انعطاف پذیری داشته باشند . و در مناطق گرمسیر نیز تا حدقل دمای مثبت 5 درجه ، انعطاف خوبی از خود نشان دهند .

بنابراین خرید  نوع ایزوگام کار ساده ای نیست و اگر فکر میکنید نمیدانید چه نوعی از این محصول را انتخاب کنید بهتر است با افرادی که در این زمینه تجربه ی بیشتری دارند مشورت کنید .

مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاه خود را بنویسید

با ما تماس بگیرید!

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش