دلیجان ، بلوار فهمیده

ثبت پروژه
ثبت پروژه

خرید و فروش ایزوگام

خرید و فروش ایزوگام ؛ داشتن یک سر پناه برای زندگی و حفاظت از سلامت این سرپناه یکی از دغدغه های همیشگی بشر بوده است . حفظ این سرپناه از باد و باران ، سیل ، زلزله و حمله ی حیوانات یا دشمنان همواره کار سختی بوده است . خوشبختانه این روزها بسیاری از مشکلات….

خرید و فروش ایزوگام ؛ داشتن یک سر پناه برای زندگی و حفاظت از سلامت این سرپناه یکی از دغدغه های همیشگی بشر بوده است . حفظ این سرپناه از باد و باران ، سیل ، زلزله و حمله ی حیوانات یا دشمنان همواره کار سختی بوده است . خوشبختانه این روزها بسیاری از مشکلات این چنینی حل شده است .

اما حفظ ساختمان از رطوبت ممکن است هنوز هم چالش بزرگی محسوب شود . اینکه مصالح ساختمان از باران و آب محفوظ باشند و دچار نم و رطوبت نشوند ، نیازمند عایق سازی درست و اصولی توسط مصالح با کیفیت میباشد .

بی شک یکی از بهترین مواد ضد آب که سال هاست توسط مردم استفاده میشود  قیر است . در سال های اخیر مهندسان و کارشناسان با طراحی و تولید روش های نوین ، در خصوص عایق سازی ساختمان ها بسیار خوش درخشیده اند .

نتیجه ی تلاش این افراد محصولی شده است با نام تجاری ایزوگام ، که بیس اصلی مواد تشکیل دهنده ی آن قیر است . ترکیب قیر و الیاف پلی استر لایه هایی را تشکیل میدهند که در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاومت بسیار بالایی دارند و به خوبی میتوانند از ورود آب جلوگیری کنند .

خوشبختانه خرید و فروش ایزوگام به سرعت رواج پیدا کرد و مردم روش های سنتی و پر دردسرگذشته را کنار گذاشتند . و از لایه های  از پیش آماده شده یا همان ایزوگام ها برای عایق سازی استفاده کردند . به منظور خرید ایزوگام با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی ایزوگام بوم شش مراجعه نمایید .

مرکز فروش ایزوگام در تهران

این روزها ایزوگام این عایق رطوبتی قوی ، در مدل ها و انواع مختلفی تولید و استفاده میشود . هر ساختمان و هر منطقه ای نیازمند یک نوع از ایزوگام هاست . بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید ایزوگام ، به آب و هوای منطقه ، محل مورد نظر که باید عایق شود و البته نوع مصالح استفاده شده در آن مکان ، توجه کنید و سپس اقدام به انتخاب نوع ایزوگام کنید .

ایزوگام ها میتوانند با رویه ی فویل آلومینیومی تولید شوند و یا از پلی اتیلن ساده ساخته شوند . میتوانند بدون پوشش باشند یا فویل طرح دار روی آن ها کشیده شده باشد . یکی دیگر از انواع مختلف لایه های ایزوگام ، لایه هایی با پوشش سیلیس و سنگ ریزه میباشد .

همانطور که گفتیم انتخاب نوع ایزوگام به محل مورد نظر شما بستگی دارد . برای مثال ایزوگامی که در مناطق سرد سیر استفاده میشود ، باید بسیار انعطاف پذیر باشد و استحکام بالایی داشته باشد .اما در مناطق گرمسیر بهتر است این انعطاف پذیری تا دمای 5 درجه ی سانتی گراد باشد .

یا اگر در منطقه ای با اب و هوای معتدل حضور دارید از ایزوگام هایی با انعطاف پذیری در دمای 0 درجه استفاده شود.

خوشبختانه این روزها در تمام شهر ها نمایندگی و مراکز خرید ایزوگام دایر شده اند که میتوانید با مراجعه به آن ها انواع مختلفی از محصولات را مشاهده و خریداری کنید .

در تهران نیز میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایزوگام بوم شش ، انواع گوناگونی از این محصولات را ببینید و نسبت به نیاز خود خریدتان را انجام دهید .

خرید اینترنتی ایزوگام

 هنگام انتخاب ایزوگام باید برای خود مشخص کنید که چه کاربردی را از ایزوگام انتظار دارید. با توجه به کاربردشان، ایزوگام ها دارای 2 نوع پوشش هستند و علاوه بر این دو نوع، نوع بدون پوشش نیز وجود دارد.

این محصولات از قیر و الیاف ساخته میشوند و نسبت به نوع قیر مصرفی در زمان تولید ، مثل قیر اصلاح شده با پلیمرSBS  یا قیر اصلاح شده با پلیمر APPو SBS  و یا قیر پالایشگاهی و… میتواند در کیفیت های متفاوتی باشد .

مورد بعدی که در کیفیت ایزوگام تاثیر زیادی دارد تک لایه یا دو لایه بودن آن است . معمولا افراد فکر میکنند ایزوگام های دو لایه مستحکم تر و قدرت عایق سازی بیشتری دارند . اما در ایزوگام های دو لایه ، از یک لایه پلی استر نازک و یک لایه شیشه استفاده میشود .

این مدل ایزوگام ها در برابر ایزوگام های تک لایه که به صورت یک پارچه غشای عایق تقویت شده است و از لایه ی پلی استر ضخیم در تولید آن استفاده میشود ، بسیار ضعیف و شکننده هستند .

بنابراین ایزوگام تک لایه انتخاب بهتری است . در خرید اینترنتی ایزوگام به این موضوع توجه داشته باشید و به صورت دقیق توضیحات داخل سایت یا پیج را مطالعه کنید . چرا که ممکن است بدون دقت به جزییات ، محصولی را خریداری کنید که با آنچه در فکرتان است متفاوت باشد .

قیمت ایزوگام

توصیه میشود  در هنگام خرید ایزوگام به مراکز معتبر و یا شرکت های معتبر مراجعه کنید و از خرید محصولات متفرقه بپرهیزید چرا که بعد از مدت کوتاهی به دلیل کیفیت پایین محصول ، باید دوباره مراحل عایق سازی را انجام دهید .

یکی از اساسی ترین سوال های مطرح در بین افراد دانستن تعرفه ی ایزوگام و همچنین عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است .

استفاده از مواد اولیه با کیفیت هنگام ساخت ایزوگام، یکی از مهم‌ ترین معیارهایی است که هنگام خرید توجه به آن اهمیت دارد.

قیمت ایزوگام معمولا بر اساس هر یک متر مربع محاسبه میشود . بنابراین اگر میخواهید حدودا چقدر باید برای عایق سازی پشت بام ، سرویس های بهداشتی ، یا استخر و مناطق پر رطوبت ساختمان خود هزینه کنید ، بهتر است متراژ را محاسبه کنید .

 اما مشکلی که در این بین وجود دارد این است که تعرفه ی دقیقی برای قیمت این محصولات وجود ندارد . و اگر بخواهید به طور دقیق در این حوزه پرس و جو کنید ، ممکن است با طیف قیمتی بسیار گوناگونی مواجه شوید .

چرا که این محصولات بسیار متنوع هستند و در مدل و طرح ها و کیفیت های مختلفی تولید میشوند . و با توجه به متعدد بودن انواع برندهای ایزوگام ، با توجه به مجموعه ای که اجرا کننده و نصب کننده ی ایزوگام هستند  و شرایط مختلف نصب ایزوگام، این هزینه نیز ممکن است بسیار بالا یا بسیار ارزان باشد .

با توجه به توضیحات بالا نوع ایزوگام و تعداد لایه های تشکیل دهنده آن ، پوشش نهایی آن ، کیفیت و قیمت قیر مصرف شده که در بازار عرضه شده است ، مواد اولیه دیگر مانند تیشو پلی استر و نوسان قیمت هر یک از آن ها ، ضخامت و وزن هر رول ایزوگام و  قیمت فروش خام  و عمده ، نوسان قیمت خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه ، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی این محصولات به شمار میروند .

مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاه خود را بنویسید

با ما تماس بگیرید!

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش