دلیجان ، بلوار فهمیده

ثبت پروژه
ثبت پروژه

قیمت ایزوگام با نصب

قیمت ایزوگام با نصب ؛ شاید یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در هنگام خرید ایزوگام برای انجام عایق بندی ساختمان قیمت ایزوگام با نصب میباشد . بهتر است قبل از هر چیزی کمی در مورد آسیب های احتمالی رطوبت و عدم عایق بندی صحبت کنیم . یکی از مهم ترین نگرانی های مالکین….

قیمت ایزوگام با نصب ؛ شاید یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در هنگام خرید ایزوگام برای انجام عایق بندی ساختمان قیمت ایزوگام با نصب میباشد . بهتر است قبل از هر چیزی کمی در مورد آسیب های احتمالی رطوبت و عدم عایق بندی صحبت کنیم .

یکی از مهم ترین نگرانی های مالکین ساختمان ها ، عایق بندی درست ساختمان در برابر نفوذ رطوبت میباشد . اما با همه ی این وجود در اکثر مواقع این موضوع نادیده گرفته میشود و یا توجه کمتری به آن میشود . اما فراموش نکنید که اجتناب از عایق بندی درست ساختمان مشکل را افزایش میدهد و دیوارها یا سقف شما را در اثر رطوبت زیاد دچار تغییرات ظاهری و آسیب های وحشتناکی میکند . ضد آب بودن ارزش خانه شما را افزایش می دهد که بزرگترین مزیت است. این سیستم از نفوذ رطوبت ناخواسته به دیوارهای شما جلوگیری می کند.

بنابراین توصیه میکنیم در فصل های بهار و تابستان به فکر عایق بندی اصولی ساختمان خود باشید و تا در پاییز و زمستان به مشکل برنخورید .

به طور حتم تا حدودی با ایزوگام ها آشنا هستید و در ساختمان های مختلف مشاهده کرده اید که این محصولات چگونه کالایی هستند .

ایزوگام به خوبی میتواند محیط داخلی را از آسیب آب محافظت کند . داخل هر خانه یا ساختمانی ، معمولا در معرض بسیاری از عوامل آب و هوایی غیرقابل پیش بینی مانند اشعه های خورشید و باران است. این شامل دیوارها، کف ، سقف ، فونداسیون و … میشود .

هر قدر که در حین ساخت سعی کنید دیوارهای خود را با استفاده از فولاد، بتن و … آب بندی کنید، این امکان وجود دارد که ترک خورده و زنگ بزند.

اما استفاده و بهره مندی از محصولات عایق رطوبتی مثل ایزوگام آسیب های احتمالی بسیار کاهش میابد .

ضد آب کردن دیوارها ، از ایجاد نشت به منطقه ی پشت دیوار محافظت می کند .  این به جلوگیری از آسیب آب به دیوارهای پشتی کمک می کند . به همین دلیل مکان هایی مثل حمام یا توالت باید به بهترین نحو عایق شوند زیرا همواره در معرض رطوبت و آب هستند .

برای خرید و نصب ایزوگام بهتر است کمی تحقیق کنید و بعد از انتخاب محصول مناسب ، از یک فرد با تجربه و ماهر بخواهید تا آن را برای شما نصب و اجرا کند .

شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما در ایزوگام بوم شش از  قیمت ایزوگام مطلع شوید و اطلاعات لازم را کسب را نمایید .

قیمت ایزوگام با نصب در تهران

همانطور که گفتیم ضد آب کردن خانه ضروری است . قسمت های داخلی خانه ما باید از پشت بام تا زیرزمین خشک نگه داشته شود . و از نفوذ آب و رطوبت به داخل خانه جلوگیری شود .

البته مثال خانه ساده ترین مثال برای توضیح دادن است اما در هر منطقه ای ، حتی محل کار ، شرکت ها ، کارخانه ها ، اداره ها و .. نیز نفوذ رطوبت مشکلات و اختلالات فراوانی به وجود می آورد .

نفوذ آب می تواند منجر به خساراتی مانند هجوم حشرات، کپک زدگی و در بدترین موارد خرابی ساختمان شود . ضد آب کردن خانه قبل از ساخت، از این مشکلات جلوگیری می کند. اگر خانه خود را ضد آب کنید، بعداً از آسیب جلوگیری می کند.

تصور کنید روزهای پر بارانی را که باعث میشود آب در تراس ، حیاط یا پشت بام ها جمع شده و راه خروجش مسدود شود . در نتیجه باعث نشتی آب به داخل خانه میشود . چنین مشکلاتی به یک متخصص و دانش اولیه در مورد مشکل و راه حل های آن نیاز دارد.

با وجود انواع مختلفی از محصولات عایق رطوبتی این مشکلات قابل جلوگیری است .

ایزوگام به خوبی میتواند از نفوذ آب به خانه شما جلوگیری کند . با نصب اصولی ایزوگام بر روی سقف و پشت بام ها و مناطق دیگر ، نفوذ رطوبت به داخل عملا غیر ممکن میشود .

 در نتیجه از وسایل داخل خانه شما در برابر آسیب های ناشی از رطوبت یا قرار گرفتن در معرض آب محافظت می شود. همچنین برای صحت  و سلامت ساختمان نیز پر اهمیت است.

این روزها در هر شهر و استانی که باشید میتوانید با مراجعه به فروشگاه و بازار مربوطه در شهر خود ، انواع مختلفی از ایزوگام ها را تهیه کنید و با خود فروشنده ها مشورت کرده و برای نصب از خودشان کمک بخواهید .

ایزوگام ها به صورت رولی تولید و بسته بندی شده و به بازار عرضه میشوند . معمولا هزینه ی این محصولات نیز به همراه نصب و اجرا محاسبه میشود .

اگر در پایتخت حضور دارید میتوانید با تماس با کارشناسان ما قیمت ایزوگام با نصب در تهران را بپرسید و کسب اطلاع کنید .

 

قیمت ایزوگام بدون نصب 1401

به دلیل مزایای بالای ایزوگام ، همه ی افراد ترجیح میدهند در همان ابتدای ساخت و ساز ساختمان ، مناطق پر رطوبت را عایق سازی کنند .

بسته به سطح آسیب آب یا ترجیح مالک، سیستم های عایق رطوبتی را می توان در داخل یا خارج از منزل نصب کرد . همچنین اگر نمی خواهید برای استخدام پیمانکار هزینه اضافی کنید، میتوانید خودتان آن ها را نصب کنید .

این محصولات وزن بسیار سبکی دارند و چون به صورت رولی آماده میشوند به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل هستند .

اگر مهارت کافی برای انجام این کار را دارید نیازی به هزینه ی اضافی کردن ندارید . میتوانید با پرداخت هزینه ی تنها ایزوگام ، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید .

قیمت ایزوگام بدون نصب 1401 معمولا بین متری 65.000 تا 90.000 تومان به ازای یک متر مربع است . البته صحیح هر سیستم عایق رطوبتی نیازمند نظارت حرفه ای و نیروی انسانی آموزش دیده است. اما اگر تصور میکنید که هزینه ی دستمزد نصاب بالا تر میشود و خودتان میتوانید از پس این کار برآیید ، پس معطل نکنید . خودتان این کار را انجام دهید و در هزینه ها صرفه جویی کنید .

یکی از مسائل مهم در هنگام خرید ایزوگام احتیاط  در بارگیری ، تخلیه و نگهداری آن است . تمام مواد را به محض دریافت آنها بررسی کنید و اگر محصول ایرادی داشت از تحویل آن ها جلوگیری کنید چرا که بعد ها به مشکل خواهید خورد .

همیشه اجناس رول را روی یک سکوی تمیز و برآمده نگهداری کنید تا انتهای رول ‌ها عاری از مواد خارجی باشد. گاهی ممکن است به دلیل جا به جایی نا درست ، کناره های رول های ایزوگام به هم میچسبند و خراب میشوند ، علاوه بر اینکه استفاده از آن ها دشوار میشود ،  ممکن است بعداً مشکلاتی ایجاد کند. مراقب باشید تا از آسیب به انتهای رول یا برآمدگی ها جلوگیری کنید.

ضد آب بودن مناطق مرطوب در ساختمان ها برای سلامت و رفاه مهم است. هدف جلوگیری از نفوذ آب است که با وجود ایزوگام این کار انجام خواهد پذیرفت .

مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاه خود را بنویسید

با ما تماس بگیرید!

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش