دلیجان ، بلوار فهمیده

ثبت پروژه
ثبت پروژه

قیمت هر رول ایزوگام بدون نصب

قیمت ایزوگام بدون نصب ؛ برای برند مطرح ایزوگام در انواع مختلف آن را می توانید از سایت ایزوگام بوم شش و یا تماس با کارشناسان این مجموعه کسب نمایید . البته قیمت روز ایزوگام بدون نصب برای برندهای مختلف ایزوگام تولیدی در شهرهای مختلف متفاوت می باشد . بعضی از مشتریان خواستار نصب ایزوگام….

قیمت ایزوگام بدون نصب ؛ برای برند مطرح ایزوگام در انواع مختلف آن را می توانید از سایت ایزوگام بوم شش و یا تماس با کارشناسان این مجموعه کسب نمایید . البته قیمت روز ایزوگام بدون نصب برای برندهای مختلف ایزوگام تولیدی در شهرهای مختلف متفاوت می باشد . بعضی از مشتریان خواستار نصب ایزوگام توسط نصاب های شرکتی که از آن ایزوگام را خریداری کرده اند نیستند . قیمت ایزوگام بدون نصب از درب کارخانه به مراتب پایین تر قیمت زمانی است که مستقیما از کارخانه خریداری نشده است ، لازم به ذکر است که موارد متعددی بررنج قیمت ایزوگام بدون نصب از درب کارخانه نیز اثرگذار می باشد . با توجه به اینکه اخیرا قیمت دلار روز به روز در حال افزایش است قیمت ایزوگام را نمیتوان به طور دقیق اطلاع رسانی کرد .

در خصوص قیمت روز عایق رطوبتی بدون نصب از نمایندگی فروش می توان گفت که انواع ایزوگام را از نمایندگی فروش معتبر میتوان با قیمت پایین تری خریداری نمود ، به دلیل اینکه در این شرایط امکان خرید مستقیم و از درب کارخانه برای مشتریان فراهم می گردد و خرید بدون واسطه قابل انجام است .

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت روز بدون نصب و مشاوره در حوزه مسائل مربوط به ایزوگام می توانید با کارشناسان ما در ایزوگام بوم شش تماس بگیرید .

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

موارد گوناگونی در قیمت ایزوگام تاثیر می گذارد که در زیر شرح داده شده است .

بهترین برند

همانند سایر محصولات قیمت برخی از برندها در بازار نسبت به سایر برندها بالاتر می باشد . مهمترین دلیل این موضوع شناخته بودن نام تجاری و کیفیت بالای محصول می باشد . البته گاهی قیمت بالاتر به دلیل ارائه خدمات بهتر نصب و یا خدمات پس از فروش می باشد . لازم به توضیح است که این موضوع بیانگر این نیست که برندهای دیگر و نام های تجاری ارزانتر نامناسب هستند .

تعداد لایه

ایزوگام های دو لایه معمولا در شرایط یکسان نسبت به ایزوگام های یک لایه قیمت بالاتری دارند . علت این موضوع استفاده از مواد اولیه بهتر در دو نوع لایه منطقی می باشد .

پوشش خارجی

قیمت ایزوگام با روکش آلومینیومی نسبت به ایزوگام معمولی بالاتر می باشد که معمولا ایزوگام های بدون روکش رزورقی کمتر در پشت بام ها استفاده می شوند و بیشتر برای محیط هایی مثل سرویس های بهداشتی و آشپزخانه کاربرد دارند و عدم نیاز به این نوع ایزوگام و کمتر استفاده کردن از آن ها باعث کاهش این مدل ایزوگام گردیده است .

طرح پوشش

صنعت ایزوگام روز به روز افزایش یافته و با توسعه این صنعت طرح های متنوعی وارد بازار شده است که در شرایط خاص می توان به عنوان نمای ساختمان نیز از آن ها استفاده نمود  مانند طرح های آجری ، چمنی ، کاشیکاری و … . معمولا این ایزوگام طرح دار دارای قیمت متفاوت تری نسبت به محصولات با روکش آلومینومی هستند .

مهمترین نکته ای که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند این است که اختلاف قیمت محصول ناشی از هزس=ینه نصب آن می باشد برخی از فروشندگان به صورت پیش فرض هزینه نصب را اضافه می کنند تا مشتری از هزینه نهایی با اطلاع باشد و بعضی از فروشندگان فقط قیمت محصول را اعلام میکنند . اکثر اوقات هر دوی این هزینه ها به مشتری اطلاع رسانی می شود بنابراین مشتری در  زمان مقایسه جنس های مختلف باید لحاظ شدن هزینه نصب و یا لحاظ نشدن آن را در نظر داشته باشد تا بتواند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد .

قیمت ایزوگام بدون نصب به چه مواردی بستگی دارد ؟

در خصوص عوامل موثر در قیمت ایزوگام بدون نصب باید بیان کرد که عوامل متعددی بر آن تاثیرگذار می باشد که هر کدام دارای اهمیت بالایی می باشند . یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت روز عایق رطوبتی بدون نصب ، نوع ایزوگام خریداری شده می باشد . به طور کلی بسته اینکه نوع درجه یک را خریداری می کنید یا خیر تمایل به خرید نوع متوسط یا معمولی ، این موضوع می تواند متقاوت باشد . مورد دیگری که باید به آن توجه داشت ضخامت و وزن ایزوگامی می باشد که اقدام به خرید آن کرده اید ضمن اینکه نمیتوان از تاثیر قیر و پلیمر استفاده شده در تولید ایزوگام و همچنین تیشو که از خارج از کشور برای تولید ایزوگام وارد می شود ، در قیمت روز ایزوگام غفلت نمود .

ایزوگام با روکش آلومینیومی مشخصا از ایزوگام های ساده پودری تمیز تر می باشد و در مقایسه با مواد قیر می توان گفت که از چسبیدن قیر به وسایل روزمره جلوگیری می کند . لازم به ذکر است که ایزوگام های فویل دار دارای ظاهری زیباتر و جذاب تری هم می باشند . به طور کلی نمای بالا و کناره های دیوار بیرونی را زیبانتر به نمایش می گذارد و از پوسیدگی در برابر گرما و نور خورشید به طور صد در صد جلوگیری می نماید .

 

دلیل استفاده از ایزوگام

روکش آلومینیومی ایزوگام از نفوذ آب به محیط جلوگیری می کند و در برابر نم و آب یک عایق کاربردی می باشد . از جذب گرمای خورشید جلوگیری کرده و باعث مقاومت سقف و دیوار ها در برابر 85 درصد از نور خورشید می گردد ضمن اینکه آن را منعکس می کند .

به دلیل اینکه ایزوگام در معرض نور خورشید , برف ، باران و … به طور مستقیم قرار می گیرد آب و هوا و شرایط جوی در طول عمر , کارایی ، دوام و … بسیار موثر می باشد بنابراین هنگام طراحی و تولید ایزوگام برای انواع آب و هوا و شرایط جوی که مختص آن منطقه می باشد باید محصولات خاصی در نظر گرفت .

به عنوان مثال فرمولاسیون تولید ایزوگام برای مناطق سردسیر با فرمولاسیون ایزوگام برای مناطق گرمسیر متفاوت می باشد بنابراین آب و هوا تاثیر به سزایی در تمام مراحل ایفا خواهد کرد .

مشتریان برای انتخاب ایزوگام متناسب با شرایط خود حتما باید شرایط آب و هوایی را مورد بررسی قرار داد  انتخاب ایزوگام مناسب تاثیر به سزایی در کارامدی بعد از نصب آن خواهد داشت .

مشتریان گرامی اگر می خواهید از شرایط فروش ، قیمت ها ، شرایط ارسال و … مطلع شوید و به دنبال روشی آسان و سریع می باشید حتما به سایت مجموعه ما مراجعه نمایید .

خرید اینترنتی ایزوگام isogam دلیجان

مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاه خود را بنویسید

با ما تماس بگیرید!

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش