دلیجان ، بلوار فهمیده

ثبت پروژه
ثبت پروژه

قیمت ایزوگام شرق

قیمت ایزوگام شرق ؛ شاید افراد زیادی با مصالح ساختمانی و محصولاتی که مربوط به حوزه ی ساخت و ساز و صنعت ساختمان سازی مربوط میشوند  ، آشنا نباشند . و افراد کمی میدانند که دقیقا در چه منطقه ای باید از کدام ماده استفاده شود . مصالحی مانند گچ و آجر و تیرآهن ها….

قیمت ایزوگام شرق ؛ شاید افراد زیادی با مصالح ساختمانی و محصولاتی که مربوط به حوزه ی ساخت و ساز و صنعت ساختمان سازی مربوط میشوند  ، آشنا نباشند . و افراد کمی میدانند که دقیقا در چه منطقه ای باید از کدام ماده استفاده شود .

مصالحی مانند گچ و آجر و تیرآهن ها شاید ساده ترین بخش ساختمان باشند . اما یکی از مهم ترین مراحل آماده سازی ساختمان ، عایق سازی های درست و اصولی در برابر خطرات مختلف است .

مواد عایق رطوبتی که یکی از مهمترین عناصر یک پروژه ساختمانی هستند ، که دوام بسیاری از سطوح مختلف را در ساخت و ساز افزایش میدهند .

عایق رطوبتی فرآیندی است که در آن یک جسم یا سازه ضد آب یا مقاوم در برابر آب می شود. به لطف این فرآیند، سطح یا ساختار عایق شده در برابر نفوذ آب مقاومت می کند.

به طور حتم تا به امروز سقف خانه ها را دیده اید که روکشی سفید و نقره ای دارند و نور آفتاب را منعکس میکنند . این روکش های براق ، از نفوذ آب باران و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری میکند . یکی از بهترین محصولات عایق بندی در زمینه ی عایق رطوبتی محسوب میشود که بین افراد زیادی مشهور بوده و محبوبیت بالایی دارد .

این محصولات که با نام ایزوگام شناخته میشوند از ترکیب الیاف و قیر تشکیل میشوند که به سادگی بر روی سطوح میچسبند و نسبتا مراحل نصب ساده ای دارند .

در ساختمان ها عایق رطوبتی مانعی برای جلوگیری از عبور آب بر روی سطوحی که تماس زیادی با آب دارند مانند پی یا فونداسیون، سقف ، دیوارهای سرویس های بهداشتی و… ایجاد می کند.

به لطف ایزوگام های متنوعی که در بازار موجود هستند سطوح ساختمان تقویت و ضد آب می شوند.

ایزوگام ها در برند های مختلفی تولید میشوند و در بازار موجود هستند و ایران یکی از بزرگ ترین قطب های سازنده ی این محصولات به شمار می آید . از برند های مشهور و پر طرفدار موجود در بازار برند شرق میباشد که در این بخش به معرفی این برند پرداخته ایم .

اینکه ایزوگام شرق به کدام ایزوگام ها میگویند و قیمت ایزوگام شرق چقدر است همگی در این مطلب پاسخ داده خواهند شد . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ایزوگام بوم شش تماس بگیرید .

اگر میخواهید در زمینه ی محصولات عایق رطوبتی و ایزوگام ها اطلاعات بیشتری به دست آورید توصیه میکنیم ادامه ی مطلب را از دست ندهید .

ایزوگام شرق چیست

بیایید به اولین سوالی که پیش می آید پاسخ دهیم . اینکه ایزوگام شرق چیست ؟ خب مانند هر ایزوگام دیگری ، این برند نیز یک ایزوگام معمولی است که با قیر خالص  60 الی 70  ساخته میشود . علاوه بر آن ، الیاف های مخصوصی برای چسبندگی بهتر و یکپارچه ساختن ایزوگام ، در زمان تولید استفاده میشوند .

از ایزوگام ها در سقف ساختمان ها ، مکان هایی که همیشه در معرض رطوبت قرار دارند مثل استخر ها ، حمام و دستشویی ها و پارکینگ و حیاط ساختمان ها ، برای ممانعت از ورود آب بهره برداری میشود .

همانطور که گفتیم به لطف این محصولات عالی ، سطوح ساختمان و مناطقی که در معرض خطرات رطوبتی قرار دارند ،  تقویت و ضد آب می شوند . به طور خلاصه، ایزوگام یک اقدام محافظتی است که سطح را در برابر آب مقاوم می کند و از نفوذ مایعات به سطوح  جلوگیری می کند

یکی از پرفروش ترین و مرغوب ترین محصولاتی که در بازار ایران ، برای عایق نمودن سطوح مختلف  استفاده میشود ایزوگام شرق است .

با وجود خسارات و خطراتی که نفوذ رطوبت به داخل ساختمان دارد ، عایق سازی درست اهمیت بالایی دارد .

اگر از این اتفاق به سادگی بگذریم و ممکن است هزینه های بازسازی زیادی بر روی دست بگذارد یا برای سلامتی خطرناک باشد . چرا که باعث رشد قارچ و کپک شده و تنفس را دچار مشکل میکند . بیماری های پوستی ، رماتیسم و… را تشدید میکند .

مصالح ساختمانی را تخریب میکند ، باعث پوسیدگی چوب کمد و میزها میشود و فلزات را دچار زنگ زدگی میکند . بنابراین بهترین راه حل این است که در همان ابتدای ساخت ساختمان به خوبی ، مراحل عملیات عایق سازی انجام شود .

ایزوگام از آنجایی که برای آب و هوای سرد طراحی شده است ، می توان از آن به عنوان اولین لایه عایق رطوبتی برای ساخت هر سطحی که نیاز به انعطاف دارد استفاده کرد .

از آنجایی که قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف مانند چوب ، پلاستیک، شیشه ، گچ، بتن را دارد، می‌توان از آن در ترک‌هایی که ممکن است روی دیوارها، کف دودکش‌ها، لبه‌ها، روکش‌ها، ورق‌های پشت بام و…ایجاد شود را به خوبی برطرف کرد .

از بهترین مزایای ایزوگام شرق میتوان به مقاومت بالای آن اشاره داشت که به زودی دچار پوسیدگی نمیشود و دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی است . ایزوگام شرق ، به دلیل وجود پلی استر، در برابر فشار های ساختمان مقاومت بسیار بالایی دارد .

قیمت ایزوگام شرق بدون نصب

این محصولات چنان مزیت هایی دارند که به سرعت بین افراد مختلف محبوبیت پیدا کرده و استفاده از آن ها رواج زیادی پیدا کرد . شاید برندهای مختلف  زیادی در بازار فعلی کشور وجود داشته باشد اما توجه داشته باشید که همیشه کیفیت بالا حرف اول را میزند .

یک ایزوگام خوب و با کیفیت به طور حتم انعطاف پذیری بالایی دارد ماندگاری بالای آن بین تمام پیمانکاران ساختمانی زبانزد است .

به راحتی می توان آن را بر روی انواع سطوح اعمال کرد و استحکام کششی و شکستگی بالایی دارد.

برای این که بتوان بهترین نوع ایزوگام مورد نیاز را تهیه کرد و از کیفیت خوب آن اطمینان پیدا کرد بهتر است به مراکز معتبر خرید ایزوگام شرق مراجعه کرده و از نمایندگی های رسمی آن خرید خود را انجام دهید .

ایزوگامی که تهیه میکنید باید بتواند در برابر اثرات تهاجمی که ممکن است در خاک رخ دهد مقاوم باشد . از طرفی دیگر نصب آن نیز از مسائل مهم است . برای مثال در هنگام نصب باید به خوبی انعطاف پذیر باشد و در جزئیاتی مانند اتساع، لبه دودکش و برگشت پاراپت به خوبی اعمال شود.

قیمت این محصولات معمولا همراه با نصب و اجرا محاسبه میشود . اما اگر میخواهید هزینه ی شما به صرفه تر و کمتر باشد بهتر است قیمت ایزوگام شرق بدون نصب را در نظر بگیرید . چرا که بسیار مقرون به صرفه تر خواهد شد .

اگر خودتان مهارت اجرای ایزوگام را دارید این پیشنهاد بسیار مناسب است .

مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاه خود را بنویسید

با ما تماس بگیرید!

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش