دلیجان ، بلوار فهمیده

ثبت پروژه
ثبت پروژه

ایزوگام بام گستر

ایزوگام بام گستر ؛ یکی از بهترین نوع برند های ایزوگام برای عایق کاری می باشد ، کارخانه تولیدی ایزوگام بام گستر با داشتن سابقه کاری بهترین نوع ایزوگام با کیفیت را به بازار عرضه می کند و می توان به صورت قطعی با خیال راحت از این نوع برند ایزوگام خریداری کرد . ایزوگام….

ایزوگام بام گستر ؛ یکی از بهترین نوع برند های ایزوگام برای عایق کاری می باشد ، کارخانه تولیدی ایزوگام بام گستر با داشتن سابقه کاری بهترین نوع ایزوگام با کیفیت را به بازار عرضه می کند و می توان به صورت قطعی با خیال راحت از این نوع برند ایزوگام خریداری کرد . ایزوگام بام گستر با داشتن تجربه بهترین تولید با مواد اولیه درجه یک و تولید برحسب استاندارد های روز دنیا ایزوگام با کیفیت را به مشتریان عرضه داده است و توانسته در طی سال ها رضایت مشتریان را به دست آورد .

ایزوگام بام گستر دارای تنوع ایزوگام در تولید است و فقط به یک نوع تولید ایزوگام محدود نشده است ، همین موضوع متنوع بودن آن باعث جذب مشتری های بیشتری شده است و همین موضوع باعث افزایش اعتبار آن شده است . امروزه عایق بندی با ایزوگام بسیار مورد استفاد قرار گرفته است از جمله عایق بندی در ساختمان ها ،پروژه ها ، سقف خانه ها ، دیوار ها ، پی ساختمان ، آشپزخانه ، استخرها و … که استفاده از یک ایزوگام با کیفیت بسیار مهم است که می توان ایزوگام بام گستر را با خیال راحت خریداری و در عایق بندی استفاده کرد . ایزوگام دارای ویژگی هایی است که بام گستر از نوع ایزوگام با کیفیت و با دوام با استحکام زیادی است ، این نوع ایزوگام در انواع تک لایه ، دو لایه ، فویل دار ، بدن فویل را دارا می باشد .

قیمت ایزوگام بام گستر

ایزوگام بام گستر با داشتن کیفیت بالا را می توان با کمترین واسطه خریداری و هدف ایزوگام بام گسترحذف واسطه ها و رسیدن به دست مشتری با قیمت واقعی تر شما برای تهیه ایزوگام بام گستر می توانید از طریق نمایندگی ها و سایت مربوطه با کمترین واسطه این ایزوگام با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید . ایزوگام بام گستر سفارشات شما را برای خرید از این ایزوگام با کیفیت در کمترین زمان در سایر استان ها یا شهرستان های مختلف ارسال می کند .

شما می توانید با پی بردن از مزیت های فراوان ایزوگام بام گستر آن را با خیالی راحت سفارش بدهید و برای عایق بندی استفاده کنید این نوع ایزوگام بعد از تولید در آزمایشگاه های مربوطه بررسی و کنترل می شود و کیفیت آن را با به کار بردن مواد اولیه درجه یک می توان تضمیین کرد ، کارشناسان در بخش تولید این ایزوگام با استفاده از تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا ایزوگامی کاربردی را به مشتریان خود عرضه داده اند ، و مشتریان پس از استفاده نتیجه و انتظاری که از عایق بندی را دارند می بینند و همین باعث رضایت مشتریان می شود و آن ها از مشتریان ثابت این نوع ایزوگام می شوند ، ایزوگام بام گستر از ایزوگام های پر فروش است زیرا با داشتن تنوع برای عایق بندی هر مشتری می تواند ایزوگام مربوطه برای عایق بندی خود خریداری کند و عایق بندی مناسبی با ایزوگام مربوطه داشته باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان  در ایزوگام بوم شش تماس بگیرید .

کارخانه ایزوگام بام گستر برای تولید محصولات خود از مواد پلیمری استفاده می کند و همین موضوع سبب افزایش مقاومت و استقامت محصول در برابر تغیرات دما می شود ، همانند سرما شدید زمستان یا تابش نور خورشید در تابستان مقاومت خوبی از خود نشان می دهد ، ایزوگام بام گستر در نوع فویل دار و بدن فویل که از نوع فویل در عایق بندی پشت بام ها استفاده می شود زیرا داشتن روکش آلومینیومی نه تنها عایقی در برابر نم ورطوبت است بلکه عایقی در مقابل سرما و گرما هم هست مثلا در تابستان با تابش نور آفتاب گرمای آن را سقف وارد خانه نمی کند . ایزوگام بام گستر بدون روکش را در عایق کاری سرویس بهداشتی ، پی ساختمان و .. کاربرد اکثرا کاربرد این نوع ایزوگام برای جاهایی است که روی ایم عایق بندی سطحی دیگر قرار می گیرد همانند کاشی کاری یا موزائیک .

 

نمایندگی ایزوگام بام گستر

کارخانه تولیدی ایزوگام بام گستر اولویت کارش این است که محصولات خود را با کمترین واسطه به دست مشتریان برساند تا مصرف کنندگان بتوانند با هزینه ای مقرون به صرفه عایق رطوبتی خود را خریداری کنند ، از این رو با داشتن نمایندگی های خود محصولات را به دست مشتریان خود می رساند که با این کار هم هزینه برای مصرف کننده واقعر تر است و هم از خرید ایزوگام تقلبی در کنار این ایزوگام جلوگیری می کند .نمایندگی ایزوگام های متنوع کارخانه و برند خود را دارند ، که محصولات را به صورت کلی و جزئی عرضه می دهد نمایندگی ایزوگام بام گستر بهترین محصولات را تولید و به مشتریان عرضه می دهد ، مشتریان در هنگام عایق بندی با ایزوگام بام گستر در هنگام عایق بندی پشت بام ها ، دیوار ها و .. به مقاومت بالای این ایزوگام پی می برند .

شما می توانید برای تهیه ایزوگام خود باتماس با نمایندگی از مشاوران راهنمایی لازم را بگیرید و برای عایق بندی مد نظر خود ایزوگام مناسبی خریداری کنید ، بعد از سفارش ایزوگام نمایندگی  آن را در کمترین زمان برای شما ارسال می کند و می توانید درب منزل سفارش خود را تحویل بگیرید . جهت قیمت ایزوگام بام گستر بعد از تماس با نمایندگی می توانید قیمت به روز ایزوگام را مطلع شوید و بعد از سفارش نوع ایزوگام و متراژ آن قیمت نهایی ایزوگام به شما اعلام می شود .

شما با خرید از نمایندگی بام گستر ایزوگامی مرغوب و با کیفیت را تهیه می کنید و با هزینه ای که پرداخت کرده اید سالیان زیادی عایق بندی مناسب است ، ایزوگام های دیگری برای عایق بندی موجود می باشد که با داشتن قیمت پایین تر باعث جذب مشتری می شود اما این ایزوگام ها در هنگام تولید استفاده از مواد اولیه بی کیفیت باعث کیفیت پایین ایزوگام می شود و در اثر استفاده بعد از مدت کوتاهی در مقابل عوامل بیرونی مقاومت نداشته اند و دچار پوسیدگی و خوردگی می شود ، که این موضوع باعث می شد عایق بندی دچار مشکل شود و  نم و رطوبت نفوذ کند پس در این جا خسارات زیادی به بار می آورد و در این جا باید دوباره ایزوگام را تعمیر یا تعویض کنید که هزینه زیادی را در بر می گیرد . پس شما با یک بار هزینه کردن و خرید ایزوگام بام گستر و بعد از استفاده پی بردن به مقاومت و کیفیت آن نتیجه رضایت بخشی خواهید داشت .

از طرفی بعد از خرید از ایزوگام بام گستر به همان اندازه که کیفیت ایزوگام مهم است نصب آن هم اهمیت دارد برای نصب ایزوگام به تجهیزات مربوطه لازم است ، باید نصاب ماهر و دارای تخصص این کار باشد زیرا هر فرد عادی نمی تواند نصب ایزوگام را انجام دهد ، پس شما برای داشتن یک نصاب مطمئن و کاربلد می توانید بعد از خرید از نمایندگی درخواست نصاب هم داشته باشید .

مدیر سایت

مدیر سایت

دیدگاه خود را بنویسید

با ما تماس بگیرید!

جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش